marketing és eladás

Az igazság pillanata akkor jön el, amikor meg kell nyerned az első vevőidet, hogy ezt követően az üzleti tervednek megfelelően minél többet eladjál a termékedből vagy szolgáltatásodból. A hatékony marketingmix ebben lehet segítségedre, de nem mindegy, hogy kinek, mit, milyen formában reklámozol.

üzleti tippek, cikkek

hogyan indulj el?– a marketing alapjai 4 lépésben

Kattints a részletek gombra és töltsd le a marketing alapjai 4 lépésben infografikát, melynek segítségével könnyen átláthatod, hogyan fogj hozzá a marketing terv elkészítéséhez!

létezik-e gerillamarketing, és ha igen, miért nem?

Sokan csodafegyverként emlegetik a gerilla marketinget, mint olyan eszközt, amelyet a kisebb vállalkozások sikerrel alkalmazhatnak a nagyokkal szemben. Maga a kifejezés is innen ered, hiszen a gerilla marketing gyűjtőnéven kezdetben kifejezetten a kisebb cégek alacsony költségvetésű, mégis nagy figyelmet kiváltó marketing ötleteit emlegette a szakma. Csakhogy a fogalom időközben átalakult, és ma már nehéz olcsón, jót csinálni ezen a fronton.

fogalomtár

kérdezd a K&H szakértő csapatát!

Kérdésed van vállalkozási ötleted vagy vállalkozásod működtetése kapcsán? Mi segítünk: válaszd ki a kérdésed témájához elérhető szakértőnket és írd meg kérdésedet! A választ e-mailben küldjük meg.

tovább az összes szakértőhöz

Réti Virág

co-founder & CEO, Cabsolutely

vállalkozás tervezés, cégalapítás, marketing és eladás, cégvezetés, pénzügyek

kérdezd a K&H szakértő csapatának tagját!

Virág mérnökből lett startup vállalkozó, 5 éve dolgozik amerikai vállalkozásán. Ez idő alatt a technológiai vállalkozás életciklusának különböző fázisain keresztül tapasztalatot szerzett ötlet-validálásból, pénzügyi tervezésből, kockázati tőke bevonásból, B2B és B2C értékesítésből, folyamat- és csapatmenedzsmentből. Ötlet-fázisú projekteddel vagy növekedésre felkészülő technológiai vállalkozásoddal kapcsolatos kérdésekkel keresd Virágot!

Plicher Zoltán

Stúdió 68 Reklámajándék Kft, tulajdonos

marketing és eladás

kérdezd a K&H szakértő csapatának tagját!

Zoltán 2001 óta dolgozik a promóciók világában. Lassan 18 év tapasztalata alapján pontosan tudja, hogy az aktuális trendnek megfelelően melyek a leghatékonyabb promóciós eszközök, reklámajándékok, amelyekkel leginkább ki tudod fejezni vállalkozásod márkáját, egyediségét! Kérdezd bátran, ha szeretnéd leendő vevőidet elkápráztatni, értékesítésedet hatékonyan növelni!

Poór Zoltán

stratiégiai igazgató, Webgenerátor Kft.

marketing és eladás

kérdezd a K&H szakértő csapatának tagját!

Zoltán 15 éve segíti a vállalkozásokat, non profit szervezeteket webes megjelenési tanácsokkal, megoldásokkal. Az elmúlt időszakban kifejezetten mikro-, és induló vállalkozásoknak nyújtanak kialakítási díj nélküli szolgáltatást. Ha induló vállalkozásod van, egyszerű webshopot szeretnél és még nem választottál szolgáltatót, vagy csak tanácsra lenne szükséged, fordulj hozzá bizalommal!

Szugyiczki András

kockázati-tőke szakértő

vállalkozás tervezés, cégalapítás, marketing és eladás, cégvezetés, pénzügyek

kérdezd a K&H szakértő csapatának tagját!

András a magyar startupok és kockázati-tőke világának szempontrendszerét áthatóan ismerve, gazdasági-pénzügyi és üzletfejlesztési szakemberként éles szemmel, támogató őszinteséggel nyújt hatékony segítséget a hozzá fordulók számára. Sokéves cégvezetői és mentori tapasztalatával sokszínűen, sokféle látásmód szinergiájában támogatja a pályázókat.

Az elmúlt 15 évben hazai és nemzetközi területen szerzett vállalatvezetési és működtetési valamint tranzakciós tapasztalatokat. Nevéhez fűződik több sikeresen működő innovatív startup vállalat alapítása. 2013-tól az egyenként 4,4 mrd Ft tőkével rendelkező Venturio Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt., majd a Perion Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. projektigazgatója, az elmúlt években többszáz startupot vizsgált át, bírálta el pályázataikat és részt vett az egyes tőkekihelyezések döntéseiben.