Kattints a részletek gombra és töltsd le a marketing alapjai 4 lépésben infografikát, melynek segítségével könnyen átláthatod, hogyan fogj hozzá a marketing terv elkészítéséhez!
Sokan csodafegyverként emlegetik a gerilla marketinget, mint olyan eszközt, amelyet a kisebb vállalkozások sikerrel alkalmazhatnak a nagyokkal szemben. Maga a kifejezés is innen ered, hiszen a gerilla marketing gyűjtőnéven kezdetben kifejezetten a kisebb cégek alacsony költségvetésű, mégis nagy figyelmet kiváltó marketing ötleteit emlegette a szakma. Csakhogy a fogalom időközben átalakult, és ma már nehéz olcsón, jót csinálni ezen a fronton.
Kérdésed van vállalkozási ötleted vagy vállalkozásod működtetése kapcsán? Mi segítünk: válaszd ki a kérdésed témájához elérhető szakértőnket és írd meg kérdésedet! A választ e-mailben küldjük meg.
tovább az összes szakértőhözkérdezd a K&H szakértő csapatának tagját!
Virág mérnökből lett startup vállalkozó, 5 éve dolgozik amerikai vállalkozásán. Ez idő alatt a technológiai vállalkozás életciklusának különböző fázisain keresztül tapasztalatot szerzett ötlet-validálásból, pénzügyi tervezésből, kockázati tőke bevonásból, B2B és B2C értékesítésből, folyamat- és csapatmenedzsmentből. Ötlet-fázisú projekteddel vagy növekedésre felkészülő technológiai vállalkozásoddal kapcsolatos kérdésekkel keresd Virágot!
kérdezd a K&H szakértő csapatának tagját!
Zoltán 2001 óta dolgozik a promóciók világában. Lassan 18 év tapasztalata alapján pontosan tudja, hogy az aktuális trendnek megfelelően melyek a leghatékonyabb promóciós eszközök, reklámajándékok, amelyekkel leginkább ki tudod fejezni vállalkozásod márkáját, egyediségét! Kérdezd bátran, ha szeretnéd leendő vevőidet elkápráztatni, értékesítésedet hatékonyan növelni!
kérdezd a K&H szakértő csapatának tagját!
Zoltán 15 éve segíti a vállalkozásokat, non profit szervezeteket webes megjelenési tanácsokkal, megoldásokkal. Az elmúlt időszakban kifejezetten mikro-, és induló vállalkozásoknak nyújtanak kialakítási díj nélküli szolgáltatást. Ha induló vállalkozásod van, egyszerű webshopot szeretnél és még nem választottál szolgáltatót, vagy csak tanácsra lenne szükséged, fordulj hozzá bizalommal!
kérdezd a K&H szakértő csapatának tagját!
András a magyar startupok és kockázati-tőke világának szempontrendszerét áthatóan ismerve, gazdasági-pénzügyi és üzletfejlesztési
szakemberként éles szemmel, támogató őszinteséggel nyújt hatékony segítséget a hozzá fordulók számára. Sokéves cégvezetői és mentori tapasztalatával sokszínűen, sokféle látásmód szinergiájában támogatja a pályázókat.
Az elmúlt 15 évben hazai és nemzetközi területen szerzett vállalatvezetési és működtetési valamint tranzakciós tapasztalatokat.
Nevéhez fűződik több sikeresen működő innovatív startup vállalat alapítása. 2013-tól az egyenként 4,4 mrd Ft tőkével rendelkező
Venturio Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt., majd a Perion Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. projektigazgatója, az elmúlt években többszáz startupot vizsgált át, bírálta el pályázataikat és részt vett az egyes tőkekihelyezések döntéseiben.