marketing és eladás

Az igazság pillanata akkor jön el, amikor meg kell nyerned az első vevőidet, hogy ezt követően az üzleti tervednek megfelelően minél többet eladjál a termékedből vagy szolgáltatásodból. A hatékony marketingmix ebben lehet segítségedre, de nem mindegy, hogy kinek, mit, milyen formában reklámozol.

üzleti tippek, cikkek

hogyan indulj el?– a marketing alapjai 4 lépésben

Kattints a részletek gombra és töltsd le a marketing alapjai 4 lépésben infografikát, melynek segítségével könnyen átláthatod, hogyan fogj hozzá a marketing terv elkészítéséhez!

létezik-e gerillamarketing, és ha igen, miért nem?

Sokan csodafegyverként emlegetik a gerilla marketinget, mint olyan eszközt, amelyet a kisebb vállalkozások sikerrel alkalmazhatnak a nagyokkal szemben. Maga a kifejezés is innen ered, hiszen a gerilla marketing gyűjtőnéven kezdetben kifejezetten a kisebb cégek alacsony költségvetésű, mégis nagy figyelmet kiváltó marketing ötleteit emlegette a szakma. Csakhogy a fogalom időközben átalakult, és ma már nehéz olcsón, jót csinálni ezen a fronton.

fogalomtár

kérdezd a K&H szakértő csapatát!

Kérdésed van vállalkozási ötleted vagy vállalkozásod működtetése kapcsán? Mi segítünk: válaszd ki a kérdésed témájához elérhető szakértőnket és írd meg kérdésedet! A választ e-mailben küldjük meg.

tovább az összes szakértőhöz

Csasztvan Nóra

társalapító, vezérigazgató – DisplayNOW Zrt.

márkaépítés, online marketing, kampánytervezés, hirdetés

kérdezd a K&H szakértő csapatának tagját!

A korábban az Inforádiónál, TV2-nél, egykori Sanománál, majd az Index portfóliót kezelő CEMP csoportnál dolgozó szakember több mint 20 éves médiaértékesítési tapasztalattal lett a DisplayNOW.net hirdetési webáruház vezetője. Ha reklám- vagy médiakampányokról - online vagy offline - van szó, Nóra örömmel segít a program résztvevőinek az ingyenes konzultációk során, mert meggyőződése, hogy a hazai KKV-k ismertség- és márkaépítése nem csak a cégek versenyképességét növeli, de a hazai médiavállalatokét és a magyar gazdaságot is.

Réti Virág

co-founder & CEO, Cabsolutely

vállalkozás tervezés, cégalapítás, marketing és eladás, cégvezetés, pénzügyek

kérdezd a K&H szakértő csapatának tagját!

Virág mérnökből lett startup vállalkozó, 5 éve dolgozik amerikai vállalkozásán. Ez idő alatt a technológiai vállalkozás életciklusának különböző fázisain keresztül tapasztalatot szerzett ötlet-validálásból, pénzügyi tervezésből, kockázati tőke bevonásból, B2B és B2C értékesítésből, folyamat- és csapatmenedzsmentből. Ötlet-fázisú projekteddel vagy növekedésre felkészülő technológiai vállalkozásoddal kapcsolatos kérdésekkel keresd Virágot!

Plicher Zoltán

Stúdió 68 Reklámajándék Kft, tulajdonos

marketing és eladás

kérdezd a K&H szakértő csapatának tagját!

Zoltán 2001 óta dolgozik a promóciók világában. Lassan 18 év tapasztalata alapján pontosan tudja, hogy az aktuális trendnek megfelelően melyek a leghatékonyabb promóciós eszközök, reklámajándékok, amelyekkel leginkább ki tudod fejezni vállalkozásod márkáját, egyediségét! Kérdezd bátran, ha szeretnéd leendő vevőidet elkápráztatni, értékesítésedet hatékonyan növelni!

Szugyiczki András

kockázati-tőke szakértő

vállalkozás tervezés, cégalapítás, marketing és eladás, cégvezetés, pénzügyek

kérdezd a K&H szakértő csapatának tagját!

András a magyar startupok és kockázati-tőke világának szempontrendszerét áthatóan ismerve, gazdasági-pénzügyi és üzletfejlesztési szakemberként éles szemmel, támogató őszinteséggel nyújt hatékony segítséget a hozzá fordulók számára. Sokéves cégvezetői és mentori tapasztalatával sokszínűen, sokféle látásmód szinergiájában támogatja a pályázókat.

Az elmúlt 15 évben hazai és nemzetközi területen szerzett vállalatvezetési és működtetési valamint tranzakciós tapasztalatokat. Nevéhez fűződik több sikeresen működő innovatív startup vállalat alapítása. 2013-tól az egyenként 4,4 mrd Ft tőkével rendelkező Venturio Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt., majd a Perion Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. projektigazgatója, az elmúlt években többszáz startupot vizsgált át, bírálta el pályázataikat és részt vett az egyes tőkekihelyezések döntéseiben.

Poór Zoltán

marketing és eladás

stratiégiai igazgató, Webgenerátor Kft.

kérdezd a K&H szakértő csapatának tagját!

Zoltán 15 éve segíti a vállalkozásokat, non profit szervezeteket webes megjelenési tanácsokkal, megoldásokkal. Az elmúlt időszakban kifejezetten mikro-, és induló vállalkozásoknak nyújtanak kialakítási díj nélküli szolgáltatást. Ha induló vállalkozásod van, egyszerű webshopot szeretnél és még nem választottál szolgáltatót, vagy csak tanácsra lenne szükséged, fordulj hozzá bizalommal!