2024 a vevőszerzés éve!
2024 a vevőszerzés éve! Ez a mottó hatotta át a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatának ötletét, amit a K&H Bank idén kiírt. K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatára olyan hazai vállalkozások kreatív együttműködési ötleteit várta, amelyek támogatják a sikeres, közös vevőszerzést, hogy bevételeiket, forgalmukat növelni tudják. A kollaboráció egy olyan marketing eszköz, amivel a vállalkozások kihasználhatják egymás erősségeit, piaci helyzetét és ügyfélbázisát, hogy közösen fedezzenek fel új piaci réseket, új vevőket. A pályázatban, minimum két eltérő entitású vállalkozás olyan kollaborációs ötletének bemutatása volt szükséges, amelyben pl. közös termék, szolgáltatás kidolgozását, egymás termékeinek, szolgáltatásainak összekapcsolását, kölcsönös kedvezmény nyújtás módját, egymás ajánlását, közös nyereményjátékot, közös hűségprogramot, közös marketing kampányt, promóciót terveznek megvalósítani. A kampány célja az volt, hogy ösztönözze a vállalkozások közötti párbeszédet és együttműködést, valamint, hogy minél több vállalkozóhoz eljuttassa a kollaboráció fontosságát annak érdekében, hogy a vállalkozások közösen, kreatívan és költséghatékonyan tudjanak növekedni és versenyképesek maradjanak a piacon. A kampány során több száz vállalkozás vett részt személyesen a rendezvényeinken, és több tízezer vállalkozást értünk el online tartalmakon keresztül. Az év kollaborációs ötlete pályázatra 140 pályázat érkezett be.
K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatának fődíja: Célja olyan kreatív, megvalósítható kollaborációs ötletet bemutatása volt, amely új vevők szerzésére alkalmas, példa értékű más vállalkozások számára is.
K&H üzletet ide! az év legfenntarthatóbb kollaborációs ötlete különdíj: Olyan megközelítést, elemeket tartalmaz a kollaborációban, amely a fenntarthatósági elveket hűen tükrözi és példa értékű más vállalkozások számára is, akik csökkenteni szeretnék ökológiai lábnyomukat a vevőszerzési folyamataikban.
K&H üzletet ide! az év legjobb digitális kollaborációs ötlete különdíj: A pályázat célja olyan digitális megoldás kidolgozása volt a közös vevőszerzés folyamatában, amivel az értékesítés, az értékesítési folyamat nyomon követési hatékonysága javul, az ügyfélélmény kiemelkedő és az alkalmazott eszköz példa értékű más vállalkozások számára is.
K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatának fődíj Nyertesei: Tejmadár- Eredeti Ziegler Ostya Kollab ötlete
A K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázat Fődíját két olyan cég közös Kollab ötlete nyerte, akikről bátran elmondhatjuk, hogy az egyik fő közös pont bennük a magyar hagyományok és ízek őrzése, melyet Kollab ötletük elnevezése is tökéletesen tükröz: ,,Generációkon átívelő ízek: Z-Gen élmény tradícióval ötvözve - Minden falat egy történet”.
tovább olvasokK&H: üzletet ide! az év legfenntarthatóbb kollaborációs ötlete különdíj Nyertesei: SuperJuice és Flash Kutyapékség Kollab ötlete
Két egészégtudatos cég találkozása nyomán létrejött termékfejlesztés eredménye, hogy nem csupán az egészségre hanem a fenntarthatóságra is nagy hangsúlyt fektetnek. Közös termékük:,,Ebkeksz-jutalom falat, kutyakeksz”
tovább olvasokK&H: üzletet ide! az év legjobb digitális kollaborációs ötlete különdíj Nyertesei: Ifinance – Hardbit Kollab ötlete
K&H üzletet ide! az év legjobb digitális kollaborációs ötlete különdíját iFinance Vállalati Pénzügyek Kft. és HARDBIT Kft. közös Kollab ötlete nyerte, mely során megalkották a ,,Technológiai és pénzügyi együttműködés a Webshopok forradalmáért” elnevezésű ötletet
tovább olvasokBemutatkoztak a K&H:üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázat nyertesei a december 3-i Forbes Afterwork eseményen!
Ünnepélyes keretek között díjaztuk és ünnepeltük a K&H:üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázat nyerteseit.
érdekel a kollaboráció, de bizonytalan vagy, hogyan kezdj hozzá?
Ha szeretnél többet megtudni, hogy a kollaboráció segítségével hogyan tudsz új vevőket szerezni, hogyan növelheted márkád ismertségét, töltsd le a „vevőszerzési KOLLAB kézikönyvet”, melyet a Minner, a K&H ajánlásával készített el. A kézikönyvben olyan hasznos tippeket, példákat, esettanulmányokat találsz, amelyek segítenek jobban megérteni a kollaboráció vevőszerzés módszerét & ötleteket ad & inspirál, sőt megmutatjuk a sikeres megvalósítás lépéseit is! A kézikönyv díjmentesen tölthető le, vállalkozásod regisztrációja után.
& együtt még menőbb lehet a vállalkozásotok!
A Minner és a K&H összefogott, hogy új módszerrel segítse a vevőszerzésben a hazai vállalkozókat! Itt olyan tartalmakat, példákat, esettanulmányokat találsz, melyek segítenek jobban megérteni a kollaboráció vevőszerzés módszerét & ahonnan ötleteket meríthetsz & inspirálódhatsz
Vidéken tényleg nem történik semmi? A KOLLAB a város életébe is pezsgést hozhat!
A Mittersisters táskakészítő workshop és az Édeslányomkávéháza Vintage Boutique izgalmas kollabot hoztak létre pécsen. A cég tulajdonosaival készített Mándó Milán, Minner.hu interjút, melyből kiderül, hogyan lehet 1 hét alatt kitalálni és megvalósítani egy sikeres kollabot!
A kollaborációs marketing sikeressége tényleg a kommunikáción múlik?
Egy sikeres kollabhoz elég egy jó ötlet vagy fontos, hogy megfelelően kommunikáljuk? Cikkünkben megnéztünk néhány hazai kollabot, hogy vajon megfelelően kommunikálták-e együttműködéseiket!
a kollabok már az olimpián is ott vannak
mutatjuk, hogyan inspirálódj a világ legnagyobb márkáinak együttműködéseiből
Minden vállalkozásnál eljön a pillanat, amikor szeretné felpörgetni a forgalmát, több vevőt, nagyobb bevételt elérni, de úgy tűnik, hogy már minden lehetőséget kipróbált. Legalábbis egyedül. Ilyenkor érdemes körbenézni, hogy melyek azok a cégek, akiknek hasonló termékük, ügyfélkörük vagy filozófiájuk van. Hiszen időről időre még a világ legnagyobb vállalatai is összeállnak, hogy valami szenzációs újdonságot valósítsanak meg.
Kollaborációs marketing mindenhol, amerre a szem ellát! Mi ez a trend?
Tavaly még nem volt látható, hogy idén ennyire berobban a kollaborációs marketing a köztudatba. Úgy látszik a piaci környezet is indukálja az ilyen együttműködések létrejöttét. Nincs olyan hét, hogy ne hallanánk egy-egy olyan kampányról, amelyben két vagy több piaci szereplő közös megmozdulásáról van szó. A cikkben bemutatjuk a legfrissebb hazai kollaborációkat!
Így pályázz a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatára
Kitöltési útmutató videóval
Te is elgondolkodtál a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatán? Igencsak kecsegtető a fődíj, amely 5 millió forint összértékű marketing-kommunikációs támogatást jelent, és természetesen a különdíjak is vonzzák a vállalkozók tekintetét.
A videóban bemutatjuk, hogy milyen könnyen kitölthető a pályázati anyag!
vegán krém amiért a húsimádok is odavannak?
Kisvállalkozóként az élelmiszeriparban. A Tunki Tunki sztorija. Kollaboráció segíti a márkaépítést.
Nézd meg a Minner podcastját, amiben a Tunki Tunki tulajdonosai Fehér Melinda és Kulcsár István Róbert mesélnek az indulásról, a Hungaricool győzelemről, a Cápák között befektetésről és természetesen a sikeres kollaborációkról! Egy igazi vállalkozói sikersztori! Ne hagyd ki!
Új vevőket, több bevételt szeretnél? Jelentkezz innovatív pályázatunkra & állj össze más vállalkozókkal, hogy együtt növekedhessetek!
Nézd meg a Minner hírszemle üzleti podcastját, amiben Mándó Milán és kollégái a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatról beszélgetnek! A KOLLAB pályázatról a felvételen 12:15-től, hallgathatod meg a beszélgetést!
a kollaboráció növelheti a forgalmat? – a kutatások ezt igazolják!
Kíváncsi vagy rá, hogyan lehet kollaborációval növelni a forgalmat? De mennyire hatékonyak ezek az együttműködések? Tájékozódj a kutatási eredményekből & inspirálódj, hogy aztán Te is tudatosabban működtethesd a vállalkozásodat.
instant vevőszerzés kollaborációval – miért ne vágnál bele?
A kollaboráció egy olyan vállalkozások közötti együttműködés, amelyben a résztvevők megosztják egymással meglévő ügyfélkörüket, piaci tapasztalataikat, erőforrásaikat, üzleti szemléletüket, hogy közösen, valami újat alkossanak! Az idei Ecommerce Expo résztvevői K&H üzletet ide! KOLLAB meetup-ján ezt a gyakorlatban is kipróbálhattak. Olvasd el a meetup egyik szakmai mentorának, a Minner-nek a beszámolóját!
Vegán szendvicskrém, egy vagány BBQ séf reggelizőjében? Miért is ne?
& akik kipróbálnák: Horváth Zsolt KicsiZsó, a Cápák között K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíjasa: https://kicsizso.hu/?lang=hu tunki-tunki, a SPAR és a K&H Hungaricool termékversenyének győztese: https://tunkitunki.hu/
Táskakészítő workshop & gin tonic?
& akik kipróbálták: Mittersisters, a Cápák között K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíj jelöltje & Carly’s Gin&Tonic, a SPAR és a K&H Hungaricool termékversenyének győztese
vagány ruhák a mamának & a babának is, egy helyen?
& akik kipróbálnák: Cseppke, a Cápák között K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíjasa: https://cseppke.hu/ VIKTORIABOLLA: https://www.viktoriabolla.com/