A hatékonyságnövelés az adminisztráció automatizálásával kezdődik

Miről ismered meg a vállalkozót? Folyton időhiánnyal küzd. Ismerős?

A vállalkozók élete a cég körül forog, az elvégzendő feladatokkal kelnek, az újító tervekkel fekszenek és folyton ott lebeg a kérdés a fejük felett: hogyan lehetne még jobb, még profibb, még gördülékenyebb a vállalkozás működése?

A kulcs egyértelműen hatékonyságnövelés, azaz a felesleges munkafolyamatok kiiktatása, automatizálása lehet. Lehet ez a számlázás, az adminisztráció, a termelés, az üzletkötési folyamat vagy akár a szerződéskötés is.

A számlázás és a hozzá kapcsolódó adminisztráció automatizálására a Billingo online számlázó kész, azonnal intergálható megoldása: a Billingo REST API 3.0.

Több mint 60 működő ingyenes integráció és összekötés a Billingóban

A Billingóval számlázás és a hozzá kapcsolódó adminisztráció közel 100%-ban automatizálható. Ha tehát hatékonyságnövelésben gondolkodsz, kezdd ezzel és akár heti több óra munkaidőt tehetsz szabaddá.

A Billingóval automatizálhatod

  • a számlakiállítást
  • a számlakiküldést
  • a webshopodból történő számlázást
  • az ügyviteli rendszeredből való számlázást
  • egyéb programodból való számlázást
  • a könyvelőd programjába történő számlatovábbítást

Jelenleg több, mint 60 működő és ingyenes integráció, összekötés érhető el a Billingo online számlázó programban.


 

Mire jó egy API?

Az API biztonságos online kapcsolatot teremt a Billingo online számlázó és egy webshop, könyvelő program vagy más, arra alkalmas rendszer, pl. CRM rendszer vagy ügyviteli rendszer között. Az összekötéssel automatizálható a számlakiállítás, a számlakiküldés vagy a számlák továbbítása (könyvelő programok számára).

Így működik az automatikus számlázás a gyakorlatban

Webshop esetén
Az API működése a gyakorlatban egy webshop esetében az egyedi beállításoknak megfelelően működik. Beérkezik a webshopodba a megrendelés, a számlázási adatok szinkronizálnak az online számlázóval. A számla generálása pedig automatikusan megtörténik attól függően, hogy a rendelés teljesítésének melyik pontjához rendelted azt. (pl. rendelés beérkezése, csomag összeállítása, futárnak történő átadás)

Ügyviteli rendszer esetén
Ügyviteli rendszer vagy más program esetén az ajánlatkérés, megrendelés generálás és a számlázás egy rendszerben történik. A különböző szakaszokhoz bármilyen automatikus számlázási funkciót rendelhetsz. Pl. díjbekérő vagy előlegszámla kiállítása megrendeléskor, végszámla készítése teljesítéskor stb.

Könyvelő program esetén
Egyre több könyvelő programmal képes a Billingo automatikusan is kommunikálni az API összekötésnek köszönhetően. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a számla kiállítását követően néhány percen belül megjelennek a számla adatai a könyvelő programban is. Nincs szükség manuális számlaexportra vagy a papír alapú számla fizikai átadására sem.

Tartalompartnerünk: Billingo