Kollaborációs marketing mindenhol, amerre a szem ellát! Mi ez a trend?
Szerző: Mándó Milán
Tavaly még nem volt látható, hogy idén ennyire berobban a kollaborációs marketing a köztudatba. Úgy látszik a piaci környezet is indukálja az ilyen együttműködések létrejöttét. Nincs olyan hét, hogy ne hallanánk egy-egy olyan kampányról, amelyben két vagy több piaci szereplő közös megmozdulásáról van szó. Most nem a Tisza X Azahriah kollabról lesz szó, hanem sokkal inkább kisvállalkozó közeli példákat szeretnék hozni.
Néhány friss hazai KOLLAB ötlet:
- Monyo kisüzemi sörfőzde X Kifli.hu
- Unreal X Zing KOLLAB
- Tunki Tunki X Secontaste
- Mittersister X Costa
- Batz X Hoodlik Anna, Batz X REKAVAGO
- Ezsubegz X tetoválók KOLLAB
- Minner X Brancs
Ha szeretnéd megismerni a fenti kollaborációk részleteit a cikket tovább olvashatod a Minner.hu/kollab oldalon!
szeretnél még többet tudni a kollaborációról?
Töltsd le a Minner, K&H ajánlásával készített „vevőszerzési KOLLAB kézikönyvet” és ismerd meg jobban a kollaboráció vevőszerzés módszerét & a sikeres megvalósítás lépéseit, hogy még tudatosabban működtethesd a vállalkozásodat! A kézikönyv díjmentesen tölthető le, vállalkozásod regisztrációja után.
neveznél a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatra?
Új vevőket, több bevételt szeretnél? Jelentkezz innovatív pályázatunkra & állj össze más vállalkozókkal, hogy tiétek lehessen
az 5 000 000 forint értékű marketing-kommunikációs támogatás, amivel sikerre vihetitek az ütős KOLLAB ötleteteket!