2024 a vevőszerzés éve!
Bár az utóbbi évek gazdasági eseményei, az infláció, az emelkedő energia- és alapanyagköltségek, a csökkenő kereslet mindannyiunkat kihívás elé állítanak, ha összefogunk, az indulás és a szintlépés is egyszerűbb lehet!
Egyesítsétek erőitek, ötleteiteket és ügyfélkörötöket egy olyan üzleti kollaborációban, amellyel minden eddiginél szélesebb vásárlói réteget érhettek el! Hozzatok létre valami újat és nagyszerűt és jelentkezzetek a „K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatára” és nyerjétek el az 5 000 000 forint értékű fődíjat, amivel közösen sikerre vihetjük a legütősebb KOLLAB-ot! Innovatív pályázatunkon olyan hazai vállalkozások kreatív együttműködési ötleteit várjuk, amelyek támogatják a sikeres, közös vevőszerzést.
A kollaboráció egy olyan marketing eszköz, amivel kihasználhatjátok egymás erősségeit, piaci helyzetét és ügyfélbázisát, hogy közösen fedezzetek fel új piaci réseket, új vevőket!
Ütős KOLLAB lehet például:
- közös termék, szolgáltatás kidolgozása
- egymás termékeinek, szolgáltatásainak összekapcsolása
- kölcsönös kedvezmény nyújtás
- egymás ajánlása
- közös nyereményjáték
- közös hűségprogram
- közös marketing kampány
- közös promóció
mit nyerhettek?
A K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatának győztese nem csupán elismerést és ismertséget kap, hanem egy bruttó 5 000 000 forint összértékű marketing-kommunikációs támogatást & K&H Partner Nyereményeket is, amely segít megvalósítani a győztes ötletet.
A fődíj mellett két különdíjat is meghirdetünk, melyeknek győztesei szintén értékes & a KOLLAB megvalósításához hasznos díjakat kapnak, melyek együttes értéke 1 000 000 millió forint:
- K&H üzletet ide! az év legfenntarthatóbb kollaborációs ötlete különdíj
- K&H üzletet ide! az év legjobb digitális kollaborációs ötlete különdíj
hogyan pályázzatok?
Dolgozzatok ki egy ütős KOLLAB ötletet & töltsétek ki a pályázati anyagot, amit 2024. október 31-ig tudtok a uzletetide@kh.hu e-mail címre beküldeni.
Töltsétek le a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázati sablont, és induljatok a fődíjért!
Tegyetek szert új kapcsolatokra & inspirálódjatok & legyen részetek a kollaboráció sikerélményében!
A K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázat Részvételi Feltételek dokumentumja itt érhető el.
érdekel a kollaboráció, de bizonytalan vagy, hogyan kezdj hozzá?
Ha szeretnél többet megtudni, hogy a kollaboráció segítségével hogyan tudsz új vevőket szerezni, hogyan növelheted márkád ismertségét, töltsd le a „vevőszerzési KOLLAB kézikönyvet”, melyet a Minner, a K&H ajánlásával készített el. A kézikönyvben olyan hasznos tippeket, példákat, esettanulmányokat találsz, amelyek segítenek jobban megérteni a kollaboráció vevőszerzés módszerét & ötleteket ad & inspirál, sőt megmutatjuk a sikeres megvalósítás lépéseit is! A kézikönyv díjmentesen tölthető le, vállalkozásod regisztrációja után.
& együtt még menőbb lehet a vállalkozásotok!
A Minner és a K&H összefogott, hogy új módszerrel segítse a vevőszerzésben a hazai vállalkozókat! Itt olyan tartalmakat, példákat, esettanulmányokat találsz, melyek segítenek jobban megérteni a kollaboráció vevőszerzés módszerét & ahonnan ötleteket meríthetsz & inspirálódhatsz
Vidéken tényleg nem történik semmi? A KOLLAB a város életébe is pezsgést hozhat!
A Mittersisters táskakészítő workshop és az Édeslányomkávéháza Vintage Boutique izgalmas kollabot hoztak létre pécsen. A cég tulajdonosaival készített Mándó Milán, Minner.hu interjút, melyből kiderül, hogyan lehet 1 hét alatt kitalálni és megvalósítani egy sikeres kollabot!
A kollaborációs marketing sikeressége tényleg a kommunikáción múlik?
Egy sikeres kollabhoz elég egy jó ötlet vagy fontos, hogy megfelelően kommunikáljuk? Cikkünkben megnéztünk néhány hazai kollabot, hogy vajon megfelelően kommunikálták-e együttműködéseiket!
a kollabok már az olimpián is ott vannak
mutatjuk, hogyan inspirálódj a világ legnagyobb márkáinak együttműködéseiből
Minden vállalkozásnál eljön a pillanat, amikor szeretné felpörgetni a forgalmát, több vevőt, nagyobb bevételt elérni, de úgy tűnik, hogy már minden lehetőséget kipróbált. Legalábbis egyedül. Ilyenkor érdemes körbenézni, hogy melyek azok a cégek, akiknek hasonló termékük, ügyfélkörük vagy filozófiájuk van. Hiszen időről időre még a világ legnagyobb vállalatai is összeállnak, hogy valami szenzációs újdonságot valósítsanak meg.
Kollaborációs marketing mindenhol, amerre a szem ellát! Mi ez a trend?
Tavaly még nem volt látható, hogy idén ennyire berobban a kollaborációs marketing a köztudatba. Úgy látszik a piaci környezet is indukálja az ilyen együttműködések létrejöttét. Nincs olyan hét, hogy ne hallanánk egy-egy olyan kampányról, amelyben két vagy több piaci szereplő közös megmozdulásáról van szó. A cikkben bemutatjuk a legfrissebb hazai kollaborációkat!
Így pályázz a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatára
Kitöltési útmutató videóval
Te is elgondolkodtál a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatán? Igencsak kecsegtető a fődíj, amely 5 millió forint összértékű marketing-kommunikációs támogatást jelent, és természetesen a különdíjak is vonzzák a vállalkozók tekintetét.
A videóban bemutatjuk, hogy milyen könnyen kitölthető a pályázati anyag!
vegán krém amiért a húsimádok is odavannak?
Kisvállalkozóként az élelmiszeriparban. A Tunki Tunki sztorija. Kollaboráció segíti a márkaépítést.
Nézd meg a Minner podcastját, amiben a Tunki Tunki tulajdonosai Fehér Melinda és Kulcsár István Róbert mesélnek az indulásról, a Hungaricool győzelemről, a Cápák között befektetésről és természetesen a sikeres kollaborációkról! Egy igazi vállalkozói sikersztori! Ne hagyd ki!
Új vevőket, több bevételt szeretnél? Jelentkezz innovatív pályázatunkra & állj össze más vállalkozókkal, hogy együtt növekedhessetek!
Nézd meg a Minner hírszemle üzleti podcastját, amiben Mándó Milán és kollégái a K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázatról beszélgetnek! A KOLLAB pályázatról a felvételen 12:15-től, hallgathatod meg a beszélgetést!
a kollaboráció növelheti a forgalmat? – a kutatások ezt igazolják!
Kíváncsi vagy rá, hogyan lehet kollaborációval növelni a forgalmat? De mennyire hatékonyak ezek az együttműködések? Tájékozódj a kutatási eredményekből & inspirálódj, hogy aztán Te is tudatosabban működtethesd a vállalkozásodat.
instant vevőszerzés kollaborációval – miért ne vágnál bele?
A kollaboráció egy olyan vállalkozások közötti együttműködés, amelyben a résztvevők megosztják egymással meglévő ügyfélkörüket, piaci tapasztalataikat, erőforrásaikat, üzleti szemléletüket, hogy közösen, valami újat alkossanak! Az idei Ecommerce Expo résztvevői K&H üzletet ide! KOLLAB meetup-ján ezt a gyakorlatban is kipróbálhattak. Olvasd el a meetup egyik szakmai mentorának, a Minner-nek a beszámolóját!
Vegán szendvicskrém, egy vagány BBQ séf reggelizőjében? Miért is ne?
& akik kipróbálnák: Horváth Zsolt KicsiZsó, a Cápák között K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíjasa: https://kicsizso.hu/?lang=hu tunki-tunki, a SPAR és a K&H Hungaricool termékversenyének győztese: https://tunkitunki.hu/
Táskakészítő workshop & gin tonic?
& akik kipróbálták: Mittersisters, a Cápák között K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíj jelöltje & Carly’s Gin&Tonic, a SPAR és a K&H Hungaricool termékversenyének győztese
vagány ruhák a mamának & a babának is, egy helyen?
& akik kipróbálnák: Cseppke, a Cápák között K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíjasa: https://cseppke.hu/ VIKTORIABOLLA: https://www.viktoriabolla.com/
K&H: üzletet ide! vevőszerzés 2024-ben konferencia
innovatív ötletek & üzleti tippek vállalkozóknak a növekedéshez
Szeretnéd tudni, hogy egy vállalkozás hogyan tud új vevőket & több bevételt szerezni? Kipróbálnál új, izgalmas lehetőségeket? Regisztrálj & gyere el a K&H: üzletet ide! vevőszerzés 2024-ben konferenciára, ahol szakértőink előadásai által innovatív ötletekkel & értékesítési tippekkel gazdagodhatsz!
ősszel hamarosan új időpontok és helyszínek: Debrecen, Szeged, Miskolc, Budapest