A kollaborációs marketing sikeressége tényleg a kommunikáción múlik?

Szerző: Mándó Milán, Minner.hu

A kollaborációs marketing nemcsak bekopogtatott, hanem egyenesen berúgta az ajtót a hazai kommunikációs piacon. Vállalkozók, marketingesek ezrei követik – a Minneren is – a KOLLAB-ról szóló cikkeket, webnináriumokat. Minden második vállalkozó a személyes találkozón is megemlíti, hogy gondolkodik kollaborációban. Egy fontos témát hoztam, mert bár tudom kihívás jó KOLLAB partner találni, de ennél még fontosabb a közös kampány, kommunikáció megtervezése. 

 

A kollaboráció sikere a kommunikáción múlik?

 

 

Ha végignézzük azt a cikket, amiben több magyar kollaborációt is bemutattunk, akkor láthatjuk, hogy a cégek ügyesen kollaborációba léptek, de a kommunikációs feladatok mindössze 10%-át teljesítették (Lásd itt).  Marketing tanácsadóként is szeretném jelezni felétek, hogy ez azt jelenti, hogy tízszer többet kommunikálhattak volna az együttműködésről. Amennyiben ki szeretnéd aknázni a KOLLAB projektedből a lehető legtöbbet, akkor magasabb fokozatra kell kapcsolni a kommunikáció intenzitásában, mennyiségében. 

 

Ha szeretnéd tovább olvasni a cikket a Minner.hu/kollab oldalon, akkor kattints a tovább gombra!

 

 

szeretnél még többet tudni a kollaborációról?

Töltsd le a Minner, K&H ajánlásával készített „vevőszerzési KOLLAB kézikönyvet” és ismerd meg jobban a kollaboráció vevőszerzés módszerét & a sikeres megvalósítás lépéseit, hogy még tudatosabban működtethesd a vállalkozásodat! A kézikönyv díjmentesen tölthető le, vállalkozásod regisztrációja után.