A kollaborációs marketing sikeressége tényleg a kommunikáción múlik?
Szerző: Mándó Milán, Minner.hu
A kollaborációs marketing nemcsak bekopogtatott, hanem egyenesen berúgta az ajtót a hazai kommunikációs piacon. Vállalkozók, marketingesek ezrei követik – a Minneren is – a KOLLAB-ról szóló cikkeket, webnináriumokat. Minden második vállalkozó a személyes találkozón is megemlíti, hogy gondolkodik kollaborációban. Egy fontos témát hoztam, mert bár tudom kihívás jó KOLLAB partner találni, de ennél még fontosabb a közös kampány, kommunikáció megtervezése.
A kollaboráció sikere a kommunikáción múlik?
Ha végignézzük azt a cikket, amiben több magyar kollaborációt is bemutattunk, akkor láthatjuk, hogy a cégek ügyesen kollaborációba léptek, de a kommunikációs feladatok mindössze 10%-át teljesítették (Lásd itt). Marketing tanácsadóként is szeretném jelezni felétek, hogy ez azt jelenti, hogy tízszer többet kommunikálhattak volna az együttműködésről. Amennyiben ki szeretnéd aknázni a KOLLAB projektedből a lehető legtöbbet, akkor magasabb fokozatra kell kapcsolni a kommunikáció intenzitásában, mennyiségében.
Ha szeretnéd tovább olvasni a cikket a Minner.hu/kollab oldalon, akkor kattints a tovább gombra!
szeretnél még többet tudni a kollaborációról?
Töltsd le a Minner, K&H ajánlásával készített „vevőszerzési KOLLAB kézikönyvet” és ismerd meg jobban a kollaboráció vevőszerzés módszerét & a sikeres megvalósítás lépéseit, hogy még tudatosabban működtethesd a vállalkozásodat! A kézikönyv díjmentesen tölthető le, vállalkozásod regisztrációja után.