a K&H Cápák között különdíj jelöltje: a Gulyásbomba™

Ponyiczky László

 

A Gulyásbomba™ egy új, magyar fejlesztésű és gyártású street food étel: pörkölt kiflibe töltve. A védjegy oltalom alatt álló termék lényege az előre csomagolt, majd fagyasztott pörkölt, amely organikus, magyar, tartósítószer és allergén mentes alapanyagokból készül. A töltelékben igen nagy változatosság van, ugyanis kérhető marha, csirke és mangalica hússal, de László a vegetáriánusokra is gondol, hiszen a Gulyásbomba™ húsmentes verzióban is létezik. A pörkölt hagyományos, paprikás és korpás kifliben is kérhető.

A Gulyásbomba™ mögött 4 év élelmiszeripari fejlesztés áll, és 1,5 éve találkozhatnak vele a fogyasztók fesztiválokon, Gödöllőn, illetve további 5 franchise partnernél. László szerint a Gulyásbomba™ azért igazi magyar street food, mert nincs e kies honban olyan felnőtt ember, aki életében legalább egyszer ne tunkolta volna ki a pörkölt maradékát a lábos aljából. Ezt az életérzést próbálta meg a modern étkezési szokásoknak megfeleltetni, amikor megszületett a Gulyásbomba™ ötlete.

László szerint a termék egyszerűségében van a nagyszerűsége: „Kevés olyan étel van, ami ennyire összefonódott a magyarokkal, a magyarságról alkotott képpel. Éppen ezért fontosnak tartom, hogy a teljes egészében magyar alapanyagokból készült terméket mindenki megismerje Magyarországon, és a fiatalok is ezt egyék hazafelé menet a buliból.”

László célja, hogy a vállalkozása önállósodni és fejlődni tudjon.

  • miért a Gulyásbomba a hatodik adás K&H Cápák között különdíj jelöltje?

Minden nemzetnek van egy olyan étele, melyre méltán büszke és nemzetközi szinten védjegyévé vált, mint pl. az olaszoknak a pizza, az amerikaiaknak a hamburger, a törökök kebabja vagy a japán sushi. A magyar gasztronómia unikuma a gulyás, melyet hagyományosan a családi asztalnál, legtöbbször kenyérrel tunkolva fogyasztunk el. A Cápák között versenyzője, Ponyiczky László egy forradalmian új megközelítéssel, Gulyásbombaként robbantotta be a street food világába legkedveltebb magyar ételünket. Koncepciójának sikere, hogy egy klasszikus, egyszerű terméket korunk igényeinek, aktuális trendjének megfelelő divatos köntösbe csomagolt.  László szakmai elkötelezettségével, kitartó munkájával másfél év alatt, sok-sok millió forint felhasználásával egy olyan speciális élelmiszertechnológiai folyamatot kísérletezett ki, mely lehetővé teszi a Gulyásbomba™ pultból való, evőeszköz nélküli, utcai értékesítését. Az általa megvalósított technológia és üzleti modell mások számára is elérhető vállalkozói tevékenység, hiszen franchise partnerként már most is lehet csatlakozni a Gulyásbomba™ sikeréhez.

Gratulálunk Lászlónak, hogy gasztronómiai újításával a street food nemzetközi palettájára felkerülhet egy klasszikus magyar étel is!