a K&H Cápák között különdíj jelöltje: a Nauty Lollipops

Foltin András és Régi Tamás

A Nauty Lollipops egy édesség manufaktúra, amely ínycsiklandozó, kézműves nyalókákat és cukorkákat gyárt. A cég havonta 120 ezer nyalókát ad el, amelyekkel a párizsi Disneylandban is találkozhatsz. A hagyományos íz- és formavilág megőrzése érdekében minden egyes nyalókát kézzel készítenek, a megfelelő szín elérése érdekében pedig kizárólag természetes eredetű színezékeket használnak fel. A csíkos nyalókák esetében a hangsúly a színeken van, és az összes nyalókát kézzel pálcázzák. A préselt nyalókáknál préseléssel érik el a különböző formákat, és a dolgozók sok esetben saját kezűleg festik fel a mintákat is. Az állandó kínálat mellett szezonális, valamint egyedi, személyre szabott nyalókákat is gyártanak.

András 32 éves, 3 gyerekes apuka, gyerekkora óta édesapja élelmiszer nagykereskedésében dolgozik. Fiatalként mindig a reál tantárgyak vonzották, elméleti fizikusként végzett. Végül édesapja vállalkozásában kötött ki.

Tamás szintén 32 éves, felvidéki, egy 5 hónapos kisgyermek édesapja. Nemzetközi közgazdászként végzett a Corvinus Egyetemen, dolgozott egy holland nemzetközi cégnél, tavaly óta pedig András társa a Foltin Globe-nál.

A nyalóka gyártás még András édesapjának cégében indult, András nagy vágya volt a tevékenység elindítása. Aztán kivált édesapja cégéből és egy külön céget alapított a nyalókagyártáshoz.

Nagy álmuk, hogy a párizsi után az amerikai Disneylandnek is ők gyártsák a nyalókát.

  • miért a Nauty Lollipops az első adás K&H Cápák között különdíj jelöltje?

A generációváltás, cégutódlás a Nauty Lollipops mellett nagyon sok vállalkozást érint, mely mindig érzelmekkel, feszültségekkel, kihívásokkal teli, hosszú folyamat. A több generáción átívelő, manufakturális tevékenység már önmagában hordozza a tulajdonos maximális elkötelezettségét, és az egy életöltőn át tartó felelősséget a vállalkozás sikeres működtetésért, mindezt természetesen a családi kapcsolatok megőrzése mellett. Nem véletlen, hogy a Cápák ajánlatára, - amivel három új tulajdonost kell beengednie a vállalkozásba- András első reakciója a visszavásárlási opció lehetőségére irányult, ezzel is igazolva, hogy mennyire elkötelezett tulajdonosa vállalkozásának. Ezt az érzelmi vihart a pénzügyi tudatossága győzte le, hiszen cégvezetőként azzal is pontosan tisztában van, hogy a vállalkozásának tőkebevonásra van szüksége az újabb piacok meghódításához.

Ezúton is gratulálunk, a Nauty Lollipops okos pénzügyi döntéséhez!